TAP’N THAT ASS & 7 på tärningen Filippa!

Ja, du milde tid får man allt säga om gårdagen. Igår hände allt från att Filippa sa att en tärning hade 7 prickar, Carolin dönade in på en frat och jag snodde en toalettrulle och hamnde i en kundvagen. ENJOY!

dsc02631

Klockan bakom har stannat. 

dsc02638dsc02639

Caprinosca 

dsc02648dsc02645dsc02646dsc02677

Ja, här är vi hemma hos Jamil. På festen fanns också tre andra killar. En av dem var väl sympatisk och sådär, men en matematiklektion hade varit roligare än honom. Jag är inget matematiskt geni, så förstå hur jag har lidit genom åren i skolan. Huuur som helst! Sen var där två kvar, riktiga stolpskott från Monaco, Monte Carlo. Så otroligt otrevliga och höga så, nej, vi stannar där. De får inte ens nämnas mer än så här på min blogg, usch och yrk!

Vi satt och försökte lära grabbarna grus ett svenskt (förlåt mamma, men sånt händer) ”fylle”-kortspel. Men det var för svårt. Det är inte lätt när man har druckit för mycket Caprinosca och när hjärncellerna dessutom motarbetar varandra. Så då fick vi ”smarta” svenska damer prova deras spel när de nu var så tröööööga. Aj aj aj, så illa det gick. Jag såg ut som en fågelholk, Filippa lyckade helt utan förvarning kläcka ur sig att tärningen hade 7 prickar och Carolin asgarvar! 

dsc02693

Som ni ser blev vi lite för coola för stället och tog det hela till en helt annan nivå, så pyste vi iväg ut i Westwood. 02.00 mitt i natta!

dsc02698

En lite paus, en sån liten söötnuus!

dsc02700

Vi är här på väg till ett Furturnity house. Furturnity är för killar/ Sorority är för Tjejer. Det är alltså ett hus där det bor ett 50-tal killar i var sitt rum. Vi har inte riktigt luskat ut hur det fungerar riktigt. Men så är det i alla fall. 

Varning för känsliga bilder;

dsc02725dsc02722dsc02721

Ä C K L I I I I I I I I I I I I I I G T .

Kan det verkligen vara så roligt att bo här så att man vill utsätta sig för svineri? 

dsc02718

Det är någon grej med det grekiska bokstäverna. Bla bla bla!

Nu kommer det bästa!

dsc02702dsc02703dsc02704

De måste ju ha gett upp allt hopp om städning? Jag menar ingen kommer ju orka ta tag i detta. Det är som en never ending garbage-story liksom! Helt hemskt! Men det har sina fördelar..

dsc02706

 Varje toalettrulle har sin historia.

dsc02711

En våning har kanske två korridorer och där fanns kanske en våning eller två till. Lite osäkert! Det var mest en massa fulla frattar och vi! 

dsc02713

Carolin och sköönsjungade Birk som ska på sång-camp (alla retade honom för detta, så roligt)

Här har du din alldeles egna Ölmage – Aladdin, Carolin!

Filippa och jag sitter och pratar med Spencer som egentligen är anledningen till varför vi är där överhuvudtaget. Då ser jag en skiva med en gigantisk rumpa. Till min stora förtjusning ser jag att skivan heter TAP’N THAT ASS. På låtlistan kunde man hitta låtar som Thailand etc. Så otroligt, väldigt och jätteroligt! Det är humor det! Och den skivan skulle han ha ”hittat”. Tss!

dsc02723

Sen rullade vi hem!

 

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar