En klockren afton!

Igår var det lite osäkert med vad som skulle göras och inte göras! Tanken var Santa Barbara men vi försov oss och bestämde oss för att strunta i att åka. Men Grace sa att trafiken är som den är, ni får sitta i kö oavsett. Dessutom hade vi hört att det brann rätt så bra och 30 000 hade evakuerats. Men! så kunde vi inte låta bli och for i alla fall. Så här bra blev det! ENJOY!

DSC03795DSC03797DSC03799DSC03800

Tanka måste man! Det är inte alls lika smärtsamt att tanka som i Sverige. Vi betalar en sisådär 200 kronor för en tank. Sen har vi inte tvättat vår bil på två och en halv månad (yrk) så vi måste tvätta rutorna också. Hur skulle det se ut om vi körde av vägen liksom? 

DSC03801
DSC03805DSC03806

Är det inte kalas att det verkligen ligger två kedjor bredvid varandra så alla får precis det som vill ha! JUNK FOOD FROSSA for the road!

DSC03807

Äntligen framme i Santa Barbara. Det kändes som att man körde i en spökstad. Nästan inga bilar och en och annan som var ute igår. Eller så är det för att vi är vana vid L.A? Men ja, öde var det i alla fall. Eftersom vi var på väg till en fest var vi tvungna att fixa den sista finishen i bilen! Vår ford är inte bara en bil, den har blivit vårt andra hem och betyder mer än så!

DSC02914

Här har vi världens kille, Ted! DSC02915

Henrik från Göteborg DSC02916DSC02917

Det här var så underbart mysigt! Det borde man göra oftare, sitta på taket och ta en öl i glada människors sällskap! Love it!

DSC02920DSC02924

Sen är det så när man är på taket, upp är aldrig några som helst problem… MEN NER!?!

DSC02926

Det killar i mina ben! Så himla högt. Så himla läskigt. Så himla mycket funderade jag på om jag skulle förbli på taket för resten av mitt liv.

DSC02931

Detta fixar jag, inga problem! Då kör vi! Det var i särklass det läskigaste jag och Filippa har varit med om. Blodvit uppstod! Carolin hon är så lätt och smidig så Ted lyfte ner henne, den grisen! Annat med vi andra valrossar som ska ner.

Väl nere med fötterna på jorden och dom ska minsann aldrig därifrån kan jag lova. For vi hem till Ted. 

 

 

 

 

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar