OooOooOnsdag!

God morgon!

Vad står på schemat idag då?  För det första ska vi bara skryta lite om hur KLARBLÅ himmel vi har och hur SOLIGT och VARMT det är. För övrigt vet jag inte om våra svedda nunor och stjärtar klarar beachen, det drar liiite i huvudet, så den karamellen suger vi lite längre på. Men för övrigt är det BRUNCHTOAST som gäller!

dsc02799dsc02800

Redo för brunch på Toast!

dsc02803

Vänta in Carolin som har stoppat på pengar för bilen. (Carolin har rakat huvudet)

dsc02804

15 min väntan på bord! baah! vi som är så hungriga!

dsc02807dsc02806

Så fick vi äntligen bord!

dsc02813dsc02817dsc02814
Smarrigt värre! Det var inte bara vi som tyckte Toast var tipp topp, mitt i röran hittar vi en svensk. En känd sådan, lagom cool. Man  hoppar inte jämfota men man hajar till ?

dsc02808

Får vi presentera killen i  svarta solglasögon längst bak. Han har grå t-shirt. Nej, jag vet! Han kom inte på något roligare i morse. Lagom kreativ för att vara MONEYBROTHER! 

dsc02820

Filippa hissar TOAST! Gå dit och ät med andra ord om ni råkar ha vägarna förbi L.A. Det ligger på 3rd street korsar Sweetzer, kan vara bra att veta för den som vill! Frukosten verkar inte dum heller. Lika dyrt som allt annat. Nu i tre månader har vi halat upp mobilen när vi ska räkna ut dricksen. Vi är som sagt inte födda med mattegenen. Så såg vi på vänner att man dubblar skatten så får man cirka 15%. Man lär sig av att titta på TV. Under mina 12 år i svensk skola har jag aldrig lärt mig en sådan sak! 

Westside pavilion

Så for vi vidare för shopping till nära och kära!

dsc028251dsc02826dsc028221

Här hittade vi en del faktiskt samt att Carolin fick sina naglar finfixade! 

dsc02824

Vi har haft lysande dag och lägg märke till hur fint väder vi har haft! idag Snacka om att vi njuter. Embrace it liksom!

dsc02828

Nu är det bara 17 dagar kvar tills vi är på hemmaplan. Både sorgligt och efterlängtat. Vi kommer få någon konstig mix mellan separationsångest och vrålhemlängtan tror jag. För från det att man åker till flygplatsen vill man bara hoppa över den biten och komma hem. Men så är det..

 andra äventyr slutar i                                           väntan på nya inte sant? 

 

 

2 kommentarer

Under Uncategorized

2 svar till “OooOooOnsdag!

  1. Cat

    Ni är så söta mina små flickor! 🙂
    Blir så munter o glad av att se era bilder o nu längtar ja som en tok tills ni kommer hem. Party party!
    ♥ u girls forever

  2. Hej hej,
    bra att du/ni har det bra därbrorta.
    Pratade lite snabbt med Theresia igår och hon berättade att Loppan har börjat få förvärkar. Vår bil startar inte just nu så Theresia får hålla dig uppdatead om Loppan just nu då jag inte kan ta mig ut dit.
    Kram

Lämna en kommentar