Helt perfa!

Det finns inget bättre än att skolka än på en viktig dag. Alla vet hur fruktansvärt skönt det är! Som FIlippa sa ”Vill du inte gå till skolan idag? Nej, då gör du inte heller” och det känns så himla bra att få den självtillåtelsen! Vi har alltså tagit oss tillbaka till gymnasieåren då man ringde och sjukanmälda sig av alla åkommor. Jag minns en gång när jag ringde och skyllde på att jag ätit kebab men vad gör det när man får sova två, tre extra timmar och gå och pääääsa hela morgonen!

dsc02756dsc02757

Och ännu mer underbart är att ni har regn hemma! Såååå fantastiskt roligt hönni! Här ligger vi och BLÄNDAS av soluppgången och ska pressa på playan senare. Men vi tycker ”synd” om Er ändå!

S A N T A  M O N I C Adsc02758dsc02786dsc02770dsc027791dsc02785dsc02760dsc02772

U N D E R B A R   D A G! 

Vid det här laget har man slutat att se vårt golv. Vårt rum såg ut som ett Frat-place alltså! Fast deras nivå är hyffsat svår att klå men jag lovar att vi är bra nära. När damråttorna kommer och hälsar på under sängen då vet man att man har väntat liiiite för länge.

Enastående samarbete vänner emellan:

dsc02788dsc02789dsc02787 

När jag stod och rengjorde toaletten började jag tänka på de stackarna som städar kommunala toaletter eller andras toaletter överhuvudtaget. Alltså inom familjer och närmsta vännerna och så men annars ..fy ###!  Städerska är något jag dyrt och heligt har lovat mig att inte bli. I sådana fall får toalett-delen utebli. Så var det med den saken!

Men visst blev rummet föredömligt?

dsc02791

Man kan som inte riktigt låta bli att störa sig på det lilla lakanet som sticker ut där? Men helheten skiner och luktar klour! Så rent är det! Kliniskt!

Night night kiss kiss! 

Precis under inlägget står där inga kommentarer eller något tror jag. Tryck gärna där och skriv en kommentar! Alltid kul med kommentarer, vad ni tycker och sådär! Skulle jag bli glad. 

3 kommentarer

Under Uncategorized

3 svar till “Helt perfa!

  1. Agneta

    Tjossan!
    Vad härligt och kul ni verkar ha!
    Bloggen har blivit ett måste varje morgon när jag slår på datorn 🙂
    Kul att läsa och se alla bilderna.
    Med tanke på vilken temperatur vi hade imorse, +4 gr endast, så blir man något avundsjuk på ert solande och badande. Havet – gud vad skönt det skulle vara att ta ett dopp!
    Kram från storstan….eller är Sthlm litet 🙂

    Agneta

  2. Theresia

    Inte alls avundsjuk på ert fina väder, inte alls! (sitter bara och kollar sommarresor…)
    Däremot är det skönt att det börjat växa så vi får något hö. Hoppas på kanonsommar sen.
    Nu är det bara 17 dagar kvar…
    Tyvärr missar du tävlingen som är samma dag men jag ska försöka filma så får det bli show time efter istället.
    Kram 🙂

  3. Heléne Franzén

    Heeey babe!!
    Whaaaazzz uuuuuup!!
    Regn o svalt, men underbart vackert här!! Flög över Finland och stora delar av Svea igår, ganska brunt…och så kommer man över Skååååne – Soligt Skåne igår med lite vackra ”små” Cumulunimbusmoln, helt gröna fält med stora gula inslag av raps, mmm jag älskar Skåne!!
    nu kommer du snart hem Snuttan, konstigt här utan dig. Dagen innan du kommer hem, så flyttar min mams hem till oss, från Kristianstad, i väntan på sin nyrenoverade lya på Hälsovägen. Det ska bli SÅÅÅ kul att ha henne i stan för resten av livet, ÄNTLIGEN! och efter det har jag o din mams bestämt att vi 4 ska ut på mams/dotter-middag och röja på stan=) Det ska minsann bli kul!! Då får du lära oss alla dina nya mooooves!!! Yeeee!
    Kramar i massor! Heléne.

Lämna en kommentar