Gårdagens händelse

Vi har alltså träffat en brasse på skolan vars namn är Duann. Riktigt urbrasse, vältränad och så här tvålfager. Vi for hem till honom och där står Jamil. Den småsnygge brassen som började i min andra klass. Det var lite sickt kan man tycka för det hade jag då inte förväntat mig. Positiv överraskning. Sedan går vi in i det lilla söta huset och jag har då sällan eller aldrig sett en så ren ungkarlslya någonsin. Bäddat sängen pedantiskt, alltså kliniskt rent. Nästan läskigt rent över allt, tacka vet jag mitt eget stukturerade kaos där hemma. Mindre populärt men det är trots allt jag som bor i röran.

img_3672

Duann & Jamil – Läskigt goda drinkar. 

img_3675img_3676

Uhh mina töötnosar – Love you!

img_3679img_3680

Duann lirar gitarr som aldrig förr. Jag hade tänkt mig mer akustisk gitarr och sånt där gnäll men icke. Han spelade verkligen hur bra som helst. Lite imponerad faktiskt!

Något annat som vi tycker är barnsligt roligt det är att lära folk svenska. Så här roligt kan det vara.. 

Vi for sedan till Westwood. Parkerade bilen HELT REDO att bara döna in på precis vilken fest som helst.

img_3725

Det är i träden det händer här i Westwood.

Ja! Så hittade vi en. Där spelades beerpong och träffade massor med roliga människor. Svenskar, vi borde lära oss av amerikanare. Framåt och gästvänliga sen räcker det i och för sig. MEN ändå! Vi träffade ett grabbarna grus på vägen också. Riktigt bro-gänge, menas att det är typsiska amerikanare så här collage killar. Så roligt hahaha!

dsc02309dsc02310

Puttinuttigt!

Festen tog slut och då är vi inte sena på att styra upp en efterfest. Här snackar vi ungkarlslya med stort U. Det är det här man väntar sig och i samma stund tänker man ”Stabilt att de ska bli ingenjörer”

dsc02313dsc02314dsc02315 

En ”duuuuude-boy”

dsc02316dsc02321dsc02323 

Så jäkla roligt att hon är hälften så lång. 

img_3726dsc02330

Beerpongrundan är nu i fullgång. Jag tror inte vi vann faktiskt? 

dsc02329

Ser inte ut så nej…

dsc02338

Här sitter vi och tittar på Napoleon Dynamite. Underbart töntig film. Sedan som ingenting, dom liksom alla andra bara hivar upp weed (gräs som man röker som man blir hög av, mamma). Jag kan dyrt och heligt lova att sådant gjorde inte era döttrar. Men det är verkligen en hel j—– djungel av weed här borta alltså. Då drog vi!

Bye bye 

 

 

 

 

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar