Myssöndag!

Det blev inget inlägg igår, skamligt av mig. Vi låg mer eller mindre och sov hela dagen eftersom vi gick ut med råge i fredags. Filippa och jag gick och såg I LOVE YOU MAN, för övrigt en riktigt rolig film. Givetvis köpte vi med oss varsin äckligt god cheesecake. Carolin hängde med Paulo igår.

Idag! Det har varit en omtumlande start på dagen men jag tänker bespara er innehållet. Det är inget man blir glad över ändå. Eftersom jag har två underbara (fler underbara vänner hemma också) vänner drog de med mig på en shoppingrunda. Vem blir inte glad över shopping liksom! 

People say you can’t buy happiness, but they don’t know where to shop

dsc02352dsc02355dsc02353dsc02352dsc02360

En OTROLIGT viktig sak ÄR att Miss Jones fyller år snart. Top priority!

dsc02361dsc02365dsc02364dsc02367dsc02368dsc02370
Världens värdfamilj va? Champange och cheesecake!

– hade 88 läsare nu såg jag, såååååååå j—– roligt! Kul att ni kikar in!

Skriv gärna kommentarer också det är så roligt att läsa.

2 kommentarer

Under Uncategorized

2 svar till “Myssöndag!

  1. Louise

    Sofie!
    varje gång jag försökt mig på dem här kommentarerna godkänner du dem aldrig,!
    ha det toppen! ses snart! pussss

Lämna en kommentar